Sadaļas
Your Cart

Pirkšanas noteikumi

Lietošanas noteikumi vietnē www.seifs.lv

1. Vispārīgie noteikumi

1.1. Šie pirkšanas noteikumi kopā ar dokumentiem, kas norādīti šajos noteikumos, sniedz informāciju par SIA "INSAFE", reģistrācijas numurs: 40203292478, adrese: Rīga, Krustpils iela 31 (turpmāk - Pārdevējs) un izklāsta interneta veikalā pārdodamo preču pirkšanas-pārdošanas noteikumus (Noteikumi) personām, kas norādītas Noteikumu 5.1. punktā (Pircējs), un kuras iegādājas preces (Preces) interneta veikalā adresē www.seifs.lv.

1.2. Šie Noteikumi tiek piemēroti, slēdzot jebkādus līgumus starp Pārdevēju un Pircēju par Preču pārdošanu (Līgums). Pirms jebkādas Preču pasūtīšanas interneta veikalā, lūdzam rūpīgi izlasīt šos Noteikumus. Pircējam ir pienākums piekrist šiem Noteikumiem un Privātuma politikai, citādi pasūtījuma pabeigšana nav iespējama.

1.3. Pircējs tiek aicināts izdrukāt šos Noteikumus nākotnes vajadzībām.

1.4. Noteikumi var tikt grozīti Noteikumu 6. daļā noteiktajā kārtībā. Iesakām pārskatīt Noteikumus pirms katra pasūtījuma. Pēdējās izmaiņas veiktas 2024. gada 1. maijā.

1.5. Noteikumi un Līgumi starp Pārdevēju un Pircēju tiek sastādīti un slēgti tikai latviešu valodā.

2. Pirkumu veikšana

2.1. Interneta veikalā pārdoto produktu cenas un specifikācija ir norādītas blakus produktiem.

2.2. Lai veiktu pasūtījumu, pievienojiet vēlamos produktus iepirkumu grozam. Aizpildiet visus nepieciešamos laukus un izvēlieties piemērotāko piegādes veidu. Pasūtījuma kopējās izmaksas ar piegādi pēc tam tiek parādītas uz ekrāna. Veiciet pirkuma apmaksu, lai pabeigtu pasūtījumu.

3. Apmaksas noteikumi

3.1. Norēķinu valūta vietnē ir eiro. Pirkumu iespējams apmaksāt izvēloties sekojošas maksājumu metodes, ko nodrošina maksājumu platforma makecommerce.lv, Maksekeskus AS:

Latvijas internetbanku maksājumi: Swedbank, SEB, Citadele un Luminor

Igaunijas internetbanku maksājumi: Swedbank, SEB, Luminor

Lietuvas internetbanku maksājumi: Swedbank, SEB un Luminor

Somijas internetbanku maksājumi: Aktia, Ålandsbanken, Danske, Handelsbanken, Nordea, Oma Säästopankki, Pohjola, POP Pankki, S-Pankki, Säästopankki

Visa/Mastercard karšu maksājumi

Skaidrā naudā

3.2. Personas dati, kas nepieciešami maksājumu veikšanai, tiek nodoti licencētai maksājumu iestādei Maksekeskus AS.

3.3. Līgums stājas spēkā līdz ar veiksmīgu maksājumu uz internetveikala bankas kontu. Ja kādu iemeslu dēļ pasūtījumu izpildīt nebūs iespējams, Pircējs par to tiks informēts un samaksātā summa tiks atmaksāta pēc iespējas ātrāk, bet ne vēlāk kā 14 dienu laikā pēc paziņojuma saņemšanas.

4. Piegādes noteikumi

4.1. Preces tiek piegādātas uz sekojošām valstīm: Latvija, Lietuva, Igaunija. Iegādātās preces tiek piegādātas izmantojot kurjerpastu vai saņemšanu no veikala. Visas nodevas un nodokļus, kas jāsamaksā, lai saņemtu sūtījumu piegādes galamērķī, ir jāsedz Pircējam.

4.2. Piegādes izmaksas tiek parādītas pirms pasūtījuma apstiprināšanas. Iegādātās preces tiek nogādātas Pircēja norādītajā adresē 3-7 darba dienu laikā. Izņēmuma gadījumos mums ir tiesības nosūtīt preces līdz 60 kalendāra dienām, par to informējot klientu.

5. Atteikuma tiesības

5.1. Pircējam ir tiesības atteikties no preces 14 kalendāro dienu laikā no preces saņemšanas brīža. Atteikuma tiesības nav piemērojamas, ja Pircējs ir juridiska persona.

5.2. Lai izmantotu 14 dienu atteikuma tiesības, preces drīkst izmantot tikai tām paredzētajiem mērķiem. Patērētājs ir atbildīgs par preces kvalitātes un drošuma saglabāšanu atteikuma tiesību realizēšanas termiņā.

5.3. Lai izmantotu atteikuma tiesības, jāiesniedz atteikuma veidlapa, kuru iespējams atrast šeit: [saiti uz atteikuma veidlapu], nosūtot to uz e-pasta adresi serviss@seifs.lv 14 dienu laikā pēc preču saņemšanas.

5.4. Pircējs sedz preces atgriešanas izmaksas, izņemot gadījumus, kad iemesls atgriešanai ir tas, ka prece neatbilst pasūtījumam (piemēram, nepareizs vai bojāts produkts).

5.5. Pircējam ir pienākums bez kavēšanās, bet ne vēlāk kā 14 dienu laikā pēc atteikuma veidlapas nosūtīšanas internetveikalam, atdot Pārdevējam preces. Pēc atpakaļ nosūtīto preču saņemšanas internetveikals nekavējoties, bet ne vēlāk kā 14 dienu laikā, atmaksā visus no Pircēja saņemtos maksājumus pamatojoties uz distances līgumu.

5.6. Pārdevējam ir tiesības aizturēt maksājumu līdz brīdim, kamēr nav saņēmis no Pircēja preces vai preču atgriešanas apliecinājumu. Ja Pircējs ir izvēlējies citu sūtīšanas veidu nekā lētāko internetveikalā piedāvāto sūtījumu veidu, internetveikalam nav pienākums kompensēt pārsniegtās sūtījuma izmaksas.

6. Patērētāja tiesības par līgumam neatbilstošu preci

6.1. Internetveikals ir atbildīgs par Pircējam pārdoto preču neatbilstību līguma noteikumiem vai trūkumiem, kas radušies 6 mēnešu laikā pēc preču piegādes dienas klientam, vai bijuši piegādes brīdī, ja šāds pieņēmums nav pretrunā ar lietas īpašībām vai trūkumu.

6.2. Pircējam ir jāinformē Pārdevējs par preču neatbilstību nekavējoties, 14 dienu laikā pēc tās konstatēšanas, t.i., jāiesniedz sūdzība. Pircējs var iesniegt sūdzību, sazinoties ar internetveikalu, rakstot uz serviss@seifs.lv.

6.3. Internetveikals nav atbildīgs par defektiem, kas radušies pēc preču piegādes Pircējam. Ja iegādātajām precēm ir trūkumi, par kuriem ir atbildīgs Pārdevējs, Pircējam ir tiesības pieprasīt preču trūkumu novēršanu vai apmaiņu pret jaunām precēm bez maksas atgriežot preci, kurai konstatēti defekti.

6.4. Ja preces nav iespējams labot vai nomainīt, Pārdevējs atdod Pircējam visus distances līgumā paredzētos maksājumus. Pārdevējs uz patērētāja sūdzību sniedz rakstisku atbildi 14 dienu laikā.

7. Personas datu apstrāde

7.1. Internetveikals apstrādā tikai tos personas datus, kurus Pircējs ir ievadījis pie preču pasūtīšanas, kā piemēram, vārds, uzvārds, e-pasts u.c.

7.2. Internetveikals nodod personas datus transporta pakalpojumu sniedzējam/iem, lai nodrošinātu preču piegādi.

8. Strīdu izšķiršanas kārtība

8.1. Jautājumos, kas nav atrunāti šajos noteikumos un nosacījumos, Pircējs un Pārdevējs apņemas ievērot Latvijas Republikā spēkā esošos normatīvos aktus.

8.2. Visi strīdi starp Pircēju un Pārdevēju tiek risināti sarunu ceļā. Ja vienošanās netiek panākta, strīds tiek risināts saskaņā ar Latvijas Republikas tiesību normatīvajiem aktiem. Strīdus starp Pircēju (patērētāju) un Pārdevēju var nodot risināšanai Patērētāju tiesību aizsardzības centrā vai Latvijas Republikas tiesā.

8.3. Pircējam ir tiesības vērsties arī Eiropas Savienības strīdu izšķiršanas iestādēs.

9. Atbildība un garantijas

9.1. Pārdevējs garantē preču kvalitāti un atbilstību aprakstam.

9.2. Ja prece neatbilst kvalitātes prasībām, Pircējam ir tiesības to atgriezt vai pieprasīt tās nomaiņu.

10. Citi noteikumi

10.1. Visi strīdi starp Pircēju un Pārdevēju tiek risināti sarunu ceļā. Ja vienošanās netiek panākta, strīds tiek risināts saskaņā ar Latvijas Republikas tiesību aktiem.

10.2. Šie noteikumi ir piemērojami visiem līgumiem, kas noslēgti starp Pircēju un Pārdevēju, izņemot gadījumus, kad ir noslēgts īpašs rakstisks līgums.

10.3. Jebkuram līgumam, kas tiek slēgts starp Pārdevēju un Pircēju, tiek piemēroti šie Noteikumi kopā ar dokumentiem, kas ir skaidri norādīti Noteikumos. Jebkādas atkāpes no šiem Noteikumiem ir spēkā tikai tādā gadījumā, ja tās ir noformētas ar rakstisku dokumentu.

10.4. Pircējam ir noteiktas tiesības, kas ir saistītas ar neatbilstošas kvalitātes precēm. Nekāds šo Noteikumu nosacījums nebūtu jāinterpretē kā tāds, kas aprobežo vai ierobežo šādu tiesību izmantošanu.

10.5. Pārdevējam ir tiesības nodot savas tiesības un pienākumus saskaņā ar Līgumu trešajai personai vai personām, taču šādu tiesību un pienākumu nodošanai nebūs nekādas ietekmes uz Pircēja tiesībām un Pārdevēja saistībām saskaņā ar šiem Noteikumiem. Šādas nodošanas gadījumā Pārdevējs informēs Pircēju, sniedzot informāciju par nodošanu interneta veikalā.

10.6. Pircējam nav tiesību nodot visas vai daļu tiesību vai saistību, kas izriet no šiem Noteikumiem, trešajai personai vai personām bez Pārdevēja rakstiskas piekrišanas.

10.7. Ja kādu no šiem Noteikumiem tiesa atzīst par nelikumīgu, nederīgu vai nepiemērojamu, pārējie šo Noteikumu nosacījumi paliek spēkā un piemērojami pilnā apmērā. Jebkurš šo Noteikumu nosacījums, kas atzīts par nelikumīgu, nederīgu vai nepiemērojamu tikai daļēji vai noteiktā apmērā, paliks spēkā tādā apmērā, kādā tas netika atzīts par nelikumīgu, nederīgu vai nepiemērojamu.

10.8. Šiem Noteikumiem un attiecībām starp pusēm saskaņā ar šiem Noteikumiem (tajā skaitā arī Līguma slēgšanas, spēkā esamības, piemērošanas un izbeigšanas jautājumiem) piemērojami Latvijas Republikas normatīvie akti, un tie skaidrojami, pamatojoties uz Latvijas Republikas normatīvajiem aktiem.

10.9. Katrs strīds, nesaskaņa vai prasība, kas izriet no šiem Noteikumiem vai ir saistīti ar šiem Noteikumiem, to pārkāpšanu, izbeigšanu vai spēkā esamību, galīgi izšķirami Latvijas Republikas normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā.

10.10. Strīdi starp Pircēju un Pārdevēju risināmi savstarpēju sarunu ceļā. Ja Pārdevējs atsakās apmierināt Pircēja sūdzību vai Pircējs nepiekrīt Pārdevēja piedāvātajiem risinājumiem un uzskata, ka tā tiesības vai intereses tika pārkāptas, Pircējs var iesniegt sūdzību Patērētāju ārpustiesas strīdu risināšanas komisijā, kas atrodas Brīvības iela 55, Rīga, Latvija, LV-1010 un kas risina patērētāju strīdus (vairāk informācijas par strīdu risināšanu pieejama http://www.ptac.gov.lv/lv).

10.11. Papildus iepriekš norādītajam, Pircējs var izmantot elektronisko strīdu risināšanas platformu (ODR), lai atrisinātu strīdus par interneta vietnē pirktajām precēm vai pakalpojumiem. Vairāk informācijas http://ec.europa.eu/odr.